Τεχνικές διαδικτυακής διαφήμισης σε σύγκριση με τις παραδοσιακές τεχνικές διαφήμισης. Οι τεχνικές διαφήμισης διαφοροποιούνται ανάλογα με το διαφημιστικό μέσο στο οποίο έχουμε επιλέξει να προβάλουμε την επιχείρησή μας.

Τεχνικές διαφήμισης στο διαδίκτυο

Ειδικότερα όσον αφορά τις τεχνικές διαφήμιση στο διαδίκτυο εξαρτάται κατά κύριο λόγο από το μέσο. Για παράδειγμα άλλου είδους τεχνικές εφαρμογές μου όταν κάνουμε διαφήμιση στο facebook και άλλες όταν κάνουμε διαφήμιση στο instagram η στη Google. Στο γενικές γραμμές οι τεχνικές διαφήμισης στο διαδίκτυο καθορίζονται από παραμέτρους. Η πρώτη παράμετρος αφορά την ποιότητα του αποτελέσματος.

Δηλαδή το πόσο ωραίο θα είναι το αποτέλεσμα και το πόσο κοντά θα είναι στην αισθητική της διαφημιζόμενες εταιρείας. Η δεύτερη παράμετρος καθορίζει τη στόχευση του κοινού. Όταν θέλουμε να κάνουμε μαζική προσέγγιση κοινού τότε δεν απαιτούνται ιδιαίτερες δεξιότητες διαφημίσεις. Στην περίπτωση όμως που θέλουμε να προσελκύσουμε ειδικές κατηγορίες κοινού τότε πρέπει να εφαρμόσουμε εξειδικευμένες τεχνικές διαφήμισης στο διαδίκτυο.

Κόστος και δυσκολία διαφήμισης στο διαδίκτυο

Όσο μεγαλύτερη είναι η δυσκολία στόχευσης του αγοραστικού κοινού τόσο μεγαλύτερο είναι και το κόστος της διαφήμισης. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα site γενικού ενδιαφέροντος. Δηλαδή έχουμε κατασκευάσει μία ειδησεογραφική σελίδα και θέλουμε να το διαφημίσουμε στο διαδίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση δεν απαιτούνται ιδιαίτερα περίπλοκες τεχνικές διαφημίσεις διότι το περιεχόμενο απευθύνεται σε όλο τον κόσμο. Συνεπώς το κόστος διαφήμισης εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το ποσό που θα δώσουμε στο Google στο facebook στο instagram για την προώθηση των διαφημιστικών μας καταχωρίσεων.

Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες τεχνικές διαφήμισης ώστε να απαιτηθεί να ζητήσουμε τη γνώμη ενός έμπειρου διαφημιστεί. Αντίθετα εάν έχουμε ένα κατάστημα γυναικείων ρούχων που απευθύνεται σε μικρές ηλικίες τότε το διαφημιστικό κόστος ανεβαίνει. Σε αυτή την περίπτωση ξεκινάμε από την κατασκευή της ιστοσελίδας στην οποία ο διαφημιστής θα πρέπει να μας υποδείξει τι πρέπει να κάνουμε για να αρέσει στο νεανικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Συνεπώς ήδη ανέβηκε το κόστος κατασκευής ιστοσελίδας. Επίσης ανεβαίνει το κόστος διαφήμισης διότι θα πρέπει να κάνουμε στόχευση target group.

Διαφημιστικό έντυπο

Εάν δεν κάνουμε στόχευση, τότε μπορούμε εύκολα να χρησιμοποιήσουμε διαφημιστικό έντυπο. Η έντυπη διαφήμιση αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή εάν στοχεύουμε σε μη χαρακτηρισμένο κοινό. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας στο οποίο συγκρίνουμε διαφημιστικό έντυπο και διαδικτυακή διαφήμιση.

Τεχνικές διαφήμισης στο facebook

Σε γενικές γραμμές στο facebook είναι ένα απλό μέσο διαφήμισης. Μπορούμε όμως να κάνουμε έξυπνη διαφήμιση. Αυτό όμως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δεν υπάρχουν τεχνικές διαφημίσεις για το facebook. Πρώτα από όλα η πρώτη δεξιότητα που πρέπει να έχει ο διαφημιστής είναι να δημιουργήσει ωραίες εικόνες οι οποίες να περνάνε σωστά το διαφημιστικό μήνυμα. Μιλάμε για επαγγελματικές εικόνες που θα κατασκευαστούν με επαγγελματικά προγράμματα όπως για παράδειγμα το Photoshop. Η δεύτερη και σημαντικότερη από τις τεχνικές διαφήμισης που εφαρμόζεται στο Facebook είναι η προσέγγιση στοχευμένου κοινού. Αυτή είναι η έξυπνη διαδικτυακή διαφήμιση.

Ένας από τους λόγους που είναι τόσο δημοφιλής η διαφήμιση στο facebook είναι ότι μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε εκείνο με βάση κριτήρια όπως είναι η ηλικία το φύλο και ο τόπος διαμονής. μία επιτυχημένη διαφήμιση στο facebook αποτελείται από τρία κομμάτια. Το πρώτο είναι η σωστή κατασκευή ιστοσελίδας. Το δεύτερο είναι η δημιουργία ωραίων και επαγγελματικών εικόνων. Και το τρίτο είναι η επαγγελματική στόχευση του κοινού που θα δει τις εικόνες ώστε να μεταβεί στην επαγγελματική ιστοσελίδα ή το επαγγελματικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Ειδικά για τη διαφήμιση στο facebook μετράει πάρα πολύ η εικόνα. Αλλά πάνω από όλα μετράει η ολοκληρωμένη άποψη ενός έμπειρου διαφημιστή.

Χρήση του Photoshop στη διαφήμιση

Μόλις χρησιμοποιήσαμε παραδείγματα από το facebook τα οποία τονίζουν τη χρήση ποιοτικής εικόνας επαγγελματικών προδιαγραφών. Εδώ είναι σίγουρο ότι απαιτείται η χρήση του Photoshop. Ήδη βλέπουμε μία ποιοτική διαφορά ανάμεσα στον απλό χρήστη και σε κάποιον ο οποίος χρησιμοποιεί τεχνικές διαφημίσεις με προγράμματα επεξεργασίας εικόνας. Βεβαίως εδώ κάποιος θα ρθει ότι μπορώ να αποκτήσω και εγώ αυτές τις δεξιότητες διαφημίσεις παρακολουθώντας μαθήματα Photoshop. Αυτή η άποψη δεν είναι ορθή. Όλοι μπορούμε να παρακολουθήσουμε σεμινάρια Photoshop και να μάθουμε να επεξεργαζόμαστε εικόνες. Σε καμία περίπτωση όμως τα σεμινάρια το Photoshop δεν θα μας μάθει πώς να περνάμε το διαφημιστικό μήνυμα.

Τεχνικές διαφήμισης στην Google

Πλέον όταν έρθουμε στο περιβάλλον της Google τότε η κατάσταση δυσκολεύει. Ήδη στο facebook μιλήσαμε για επαγγελματική δημιουργία εικόνας και για εμπειρία στη στόχευση κοινού. Αυτά αποτελούν τις θεμελιώδεις γνώσεις για τη διαφήμιση στην Google. Ουσιαστικά αποτελούν μόλις 5 με 10% των απαιτήσεων που χρειάζονται ώστε να κάνουμε επιτυχημένη διαφήμιση στην Google. Για να στηθεί σωστά μία καμπάνια διαφήμισης στο Google AdWords απαιτείται πραγματική διαφημιστική γνώση.

Οι τεχνικές διαφήμισης που εφαρμόζονται στην Google δεν μαθαίνονται εύκολα από την εμπειρία. Πρέπει κάποιος να έχει κατανοήσει καλά τις παραμέτρους που έχει ορίσει η Google για τη διαφήμιση στα προγράμματά της. Αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό. Απαιτούνται και γνώσεις κατασκευής ιστοσελίδας ώστε να σχεδιάσουμε σωστά τα αντίστοιχα landing pages. Επίσης απαιτούνται γνώσεις διαφημίσεις ώστε να αξιοποιήσουμε σωστά όλες τις δυνατότητες για να στοχεύσουμε το κοινό μας.

Πλέον δεν υπάρχει μόνο το φύλο η ηλικία και ο τόπος διαμονής. Υπάρχουν δεκάδες άλλες παράμετροι που μπορούμε να αξιοποιήσουμε μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης που δίνει η Google. Κατά την προσωπική μου άποψη εάν αποφασίσετε να επενδύσετε ένα σοβαρό ποσό στη Google τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα αξιόλογο διαφημιστικό γραφείο το οποίο επιβεβαιωμένα να κατέχει τεχνικές διαφήμισης στη Google.

Επιλογή διαφημιστικού γραφείου

Ήδη από τα παραπάνω γίνεται κατανοητό ότι οι τεχνικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο διαφέρουν κατά πολύ από τις παραδοσιακές διαφημιστικές τεχνικές. το διαφημιστικό γραφείο που θα επιλέξουμε θα πρέπει να έχει μεγάλη εμπειρία στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Στην υπάρχουν πολλά διαφημιστικά γραφεία λίγα όμως γνωρίζουν πώς να αξιοποιήσουν τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρονται μέσα από τα κανάλια του διαδικτύου.

Μία καλή τεχνική για την επιλογή διαφημιστικού γραφείου είναι να ζητήσετε προτάσεις από το διαφημιστή. Ζητήστε να σας πει την άποψή του για κάθε μία από τις τεχνικές διαφήμισης στο διαδίκτυο. Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο εκτιμώ ότι ήδη έχετε σχηματίσει μία έστω επιφανειακή γνώμη για αυτές τις τεχνικές προβολής στο ίντερνετ. Εάν το διαφημιστικό γραφείο στο οποίο θα απευθυνθείτε πρόσθεση παραπάνω γνώσεις κατά την πρώτη συνάντηση τότε γνώμη μου είναι να το επιλέξετε.

Τεχνικές διαφήμισης στην κατασκευή ιστοσελίδων

Η διαφήμιση Είναι μία διαδικασία άρρηκτα δεμένη με την κατασκευή ιστοσελίδων. Η διαφήμιση ασχολούνται με το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε στο κοινό. Με το ίδιο πράγμα ασχολείται και αυτός που κάνει δημιουργία site. αυτές οι δύο έννοιες είναι άρρηκτα δεμένες διότι η διαφήμιση Θα αξιοποιήσει τις δυνατότητες που δίνει το διαδίκτυο. Όπως επίσης ισχύει Και το αντίστροφο. Οι στόχοι που ορίζονται από τη διαφήμιση Θα πρέπει να απεικονίζονται στον ιστότοπο. Οι διαφημιστικοί στόχοι ορίζονται κατά την προώθηση της ιστοσελίδας. Είναι αναγκαίο να καθοριστούν στόχοι όταν κατασκευάζουμε ιστοσελίδες. Και πραγματοποιούνται με τις τεχνικές διαδικτυακής διαφήμισης.

Για παράδειγμα τα σημαντικά διαφημιστικά μηνύματα θα πρέπει να προβάλλονται στις πιο σημαντικές θέσεις του ιστότοπου. Αυτές οι θέσεις είναι το μπάνερ και το menu της ιστοσελίδας. Επίσης οι διαφημιστικοί στόχοι θα πρέπει να απεικονίζονται στις λέξεις κλειδιά και στο keyword map. Το σωστό είναι πριν ξεκινήσει η κατασκευή ιστοσελίδας να δημιουργηθεί το Keyword map το οποίο θα μας κατευθύνει καθώς δημιουργούμε το site.

Τεχνικές διαφήμισης στην κατασκευή e-shop

Η κατασκευή e-shop Είναι ουσιαστικά μία διαφημιστική ενέργεια. Όταν στήνουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το φτιάχνουμε για να κάνει πωλήσεις. πριν ξεκινήσουμε το φτιάχνουμε θα πρέπει να ξέρουμε ποιοι είναι οι διαφημιστικοί στόχοι. Ώστε μετά την κατασκευή του e-shop Όταν έρθει ο διαφημιστής για να κάνει την προώθηση του e-shop να βρει στρωμένο το έδαφος και να μην μας ζητήσει να κάνουμε πολλές αλλαγές στο ηλεκτρονικό κατάστημα. το ιδανικό θα ήταν να απευθυνθούμε στην ίδια εταιρεία για τη διαφήμιση και για την κατασκευή του e-shop.

Τεχνικές διαφήμισης στο SEO

Το seo είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών που γίνονται χωρίς να πληρώσουμε το facebook ή την Google. Ουσιαστικά το seo είναι οι τεχνικές προώθησης ιστοσελίδας που κάνουμε ώστε το google να αναγνωρίσει την αξία του site και να το βγάλει ψηλά στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Η συμβολή ενός διαφημιστικού γραφείου έχει τεράστια σημασία και μεγάλη βαρύτητα για τον καθορισμό των προωθητικών ενεργειών που θα γίνουν. θα τα κάνουμε σωστά το seo θα πρέπει να εφαρμόσουμε σωστά τις τεχνικές που προτείνει η Google. Και αυτό μπορεί να τα κάνει μόνο ένας ειδικός στο SEO.

Τεχνικές για να αποφύγουμε το Google πέναλτι

Το Google πέναλτι είναι η ποινή που θα μας επιβάλλει. Στην περίπτωση του facebook αν δεν μας συμβουλεύσει έμπειρο διαφημιστής θα έχουμε μικρή οικονομική απώλεια. στην περίπτωση της διαφήμισης στην Google εάν δεν λάβουμε συμβουλές και τεχνικές διαφήμισης από έμπειρους ανθρώπους θα έχουμε μεγάλη οικονομική απώλεια. Όταν όμως έρθουμε στην προώθηση ιστοσελίδας εάν δεν λάβουμε seo συμβουλές από έμπειρο διαφημιστεί τότε η απώλεια θα είναι ολική. Με απλά λόγια το seo Δεν είναι δουλειά πού γίνεται χωρίς την καθοδήγηση του ειδικού. Διότι αν πάμε να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδας χωρίς να ξέρουμε είναι πολύ πιθανό να τιμωρηθούν με με Google πέναλτι.