Στόχευση κοινού διαδικτυακής διαφήμισης για να μεγιστοποιήσετε την ποιότητα της επισκεψιμότητας. Η παράμετρος που διαφοροποιεί την παραδοσιακή έντυπη διαφήμιση διαφήμιση από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι η στόχευση του κοινού. Όταν χρησιμοποιούμε διαφημιστικό έντυπο τότε η στόχευση γίνεται μέσα από εξειδικευμένες τεχνικές. Οι οποίες απαιτούν μεγάλη εμπειρία από την πλευρά του διαφημιστή για να πραγματοποιηθούν. Αντίθετα όταν έχουμε να κάνουμε με στόχευση κοινού στο διαδίκτυο τότε υπάρχουν αυτοματισμοί που κάνουν τη δουλειά εύκολα και γρήγορα. Εδώ μπορείτε να μάθετε πως συνδυάζεται το διαφημιστικό έντυπο με τη διαδικτυακή διαφήμιση.

Παράδειγμα στόχευσης κοινού στη διαφήμιση

Ας πάρουμε για παράδειγμα μία εταιρεία που κατασκευάζει γυναικεία ρούχα σε μεγάλα μεγέθη. Ουσιαστικά κάνει αυτό που λέμε ότι κατασκευάζει ρούχα για παχουλές. Εάν θέλουμε να κάνουμε διαφήμιση με παραδοσιακό τρόπο τότε το μήνυμα θα περάσει σε όλο τον κόσμο. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ότι στοχεύει μόνο σε παχουλές κυρίες. Ίσως με τον παραδοσιακό τρόπο να υπάρχει και μία δυνατότητα άμεσης στόχευσης. Εάν προβάλουμε το μήνυμα σε κάποια εξειδικευμένα διαφημιστικά έντυπα. Η παραδοσιακή διαφήμιση σταματάει εκεί.

Αντίθετα στην περίπτωση της διαδικτυακής διαφήμισης η κατάσταση αλλάζει. Εδώ μπορούμε αν κάνουμε στόχευση κοινού διαδικτυακής διαφήμισης. Το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να επιλέξουμε το target group στο οποίο απευθύνεται το μήνυμα. Ας υποθέσουμε για παράδειγμα ότι επιλέξουμε να διαφημίσουμε το κατάστημα στο facebook. Την ώρα που δημιουργούμε τη διαφήμιση θα μας ζητήσει να καθορίσουμε το κοινό στόχο. Το ίδιο πράγμα κάνει και η Google όταν ξεκινάμε να φτιάχνουμε μία διαφημιστική καμπάνια.

Στόχευση κοινού με promo video

Εάν επανέλθουμε στο παράδειγμα της εταιρείας που φτιάχνει ρούχα για παχουλές τότε η εταιρεία δεν έχει παρά να κάνει στόχευση του κοινού. Να επιλέξει target group με βάση την ηλικία, με βάση την περιοχή η με βάση τα ενδιαφέροντά. Και αναλόγως τις δυνατότητες που δίνει το facebook το Google το LinkedIn ή το instagram να προσεγγίσει όσο πιο στενά το target group. Μια καλή τεχνική είναι να χρησιμοποιήσουμε promo video. Εάν δυσκολευόμαστε να γράψουμε κείμενα για να κάνουμε seo, τότε το promo video θα μας δώσει εξίσου καλό αποτέλεσμα. Εδώ δείχνουμε πως να χρησιμοποιήσετε το promo video για την προώθηση ιστοσελίδων.

Στόχευση κοινού στη διαφήμιση facebook

Όταν κάνουμε διαφήμιση στο facebook τότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι η στόχευση κοινού. Άλλωστε και το ίδιο το facebook αυτό ζητάει. Την ώρα που ξεκινάμε τη διαφήμιση μας αναγκάζει να προχωρήσουμε βήμα-βήμα μέσα από τον οδηγό δημιουργίας διαφήμισης. Ένα από τα βήματά μας ζητάει να καθορίζουμε την ηλικία στην οποία θα προβληθεί η διαφήμιση μας. Σε άλλο βήμα μας ζητάει να κάνουμε γεωγραφική στόχευση. Δηλαδή να καθορίσουμε σε ποιες περιοχές θα βρίσκονται οι αποδέκτες του διαφημιστικού μηνύματος. Ένα άλλο στάδιο της διαφημίσεων του facebook είναι να επιλέξουμε τα ενδιαφέροντα της ομάδας στόχου για τη διαφήμιση. Δηλαδή να καθορίσουμε τις λέξεις-κλειδιά που ενδιαφέρουν το target group. Αυτή η διαδικασία γίνεται πολύ εύκολα. Με άλλα λόγια το να στήσουμε μία διαφήμιση στο facebook είναι μία απλή υπόθεση.

Στόχευση κοινού στη διαφήμιση Google

Ή στόχευση κοινού μπορεί να γίνει με πολύ περισσότερες λεπτομέρειες και μεγαλύτερες δυνατότητες όταν κάνουμε διαφήμιση στη Google. Η Google έχει κατασκευάσει το μεγαλύτερο και πιο εξειδικευμένο πρόγραμμα για διαφημίσεις στον κόσμο. Αυτό είναι πολύ λογικό διότι η μηχανή αναζήτησης της Google είναι η μεγαλύτερη παγκοσμίως. Καταγράφει μεγάλο όγκο δεδομένων. Και έχει φακελώσει αριστοτεχνικά τους χρήστες μέσα από πολλές εφαρμογές όπως είναι για παράδειγμα το gmail και τα Google docs και άλλα. Επομένως είναι πολύ εύκολο για την Google να προβάλλει το μήνυμα της διαφήμισης στο κοινό ακριβώς που θέλουμε. Αυτό σημαίνει στόχευση κοινού διαδικτυακής διαφήμισης.

Βεβαίως αυτές οι δυνατότητες μπορούν να πραγματοποιηθούν με δύο προϋποθέσεις. Η πρώτη προϋπόθεση είναι να γνωρίζουμε πως δουλεύει το πρόγραμμα διαφήμισης της Google. Δεν είναι τόσο απλό όσο το πρόγραμμα διαφήμισης στο facebook. Έχει πάρα πολλές παραμέτρους τις οποίες πρέπει να γνωρίζουμε. Και η δεύτερη προϋπόθεση είναι βεβαίως το διαφημιστικό κόστος. τα ποσά που απαιτούνται για να κάνουμε διαφήμιση στην Google Είναι πολύ περισσότερα από τα χρηματικά ποσά που απαιτεί η facebook και το instagram.

Κόστος διαφήμισης στο διαδίκτυο

Το κόστος διαφήμισης στο διαδίκτυο καθορίζεται από το πλήθος και την ποιότητα της εισερχόμενης κίνησης που επιδιώκουμε. όσο περισσότερη κίνηση θέλουμε τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το κόστος της διαφήμισης. Όσον αφορά την ποιότητα αυτή ουσιαστικά είναι συνώνυμο της στόχευσης κοινού. Όσο μεγαλύτερη θέλουμε να είναι η στόχευση του κοινού τώρα μεγαλύτερο θα είναι και το κόστος της διαφήμισης. Ένας έμπειρος διαφημιστής θα μειώσει το κόστος για τη στόχευση κοινού διαδικτυακής διαφήμισης

Ο ρόλος του διαφημιστή στη στόχευση κοινού

Ο ρόλος του διαφημιστή είναι καταλυτικός για να επιτύχουμε τη στόχευση κοινού που θα φέρει ικανοποιητική κίνηση στην επιχείρηση μας. Μία καλή προσέγγιση είναι σαν να βλέπουμε τον διαφημιστή ως σύμβουλο για επενδύσεις χρημάτων στη διαφήμιση. Ουσιαστικά όταν έχουμε να κάνουμε διαφήμιση στο διαδίκτυο ο κύριος ρόλος το διαφημιστή είναι να μας συμβουλεύσει σε ποια πλατφόρμα θα πρέπει να επενδύσουμε τα χρήματά μας. Και βεβαίως να εφαρμόζει τις κατάλληλες τεχνικές διαφήμισης. Να προτιμήσουμε την πλατφόρμα της Google; Μήπως να προτιμήσουμε να επενδύσουμε χρήματα στη διαφήμιση στο facebook; Η μήπως είναι προτιμότερο να προτιμήσουμε το linkedin; Την απάντηση αυτή θα μας τη δώσει το διαφημιστικό γραφείο με εμπειρία σε επιλεγμένες τεχνικές διαφήμισης.

Στόχευση κοινού με το seo

ένας εναλλακτικός τρόπος στόχευσης κοινού είναι μέσα από την προώθηση της ιστοσελίδας μας. Όταν εφαρμόσουμε τεχνικές seo ουσιαστικά επιτυγχάνουμε την κατάταξη σελίδων του ιστότοπου μας στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της Google. Αυτή η ενέργεια από μόνη της αποτελεί στόχευση κοινού. για παράδειγμα εάν η εταιρεία ρούχων που αναφέραμε παραπάνω επιτύχει να πλασαριστεί στην πρώτη πεντάδα των αποτελεσμάτων της Google με τη λέξη κλειδί “ρούχα μεγάλα μεγέθη” τότε ήδη έχει καταφέρει να προσεγγίσει το target group.

Παρόμοια προσέγγιση θα είναι μέσα από τη λέξη-κλειδί “ρούχα για παχουλές”. Ή στόχευση κοινού που επιτυγχάνουμε κατακτώντας την πρώτη σελίδα της Google για λέξεις κλειδιά από ενδιαφέρον το κοινό μας είναι ασύγκριτα καλύτερη από κάθε άλλη μέθοδο διαδικτυακής διαφήμισης. Εάν δεν γνωρίζετε πώς να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας στην Google τότε δεν έχετε παρά να παρακολουθήσετε μαθήματα seo.

Στόχευση κοινού κατά την κατασκευή eshop

Ή στόχευση κοινού είναι μία διαδικασία η οποία ξεκινάει ήδη κατά την κατασκευή eshop. Διαφορετικό θα είναι το design που πρέπει να εφαρμόσουμε όταν φτιάχνουμε για παράδειγμα το eshop ενός καταστήματος που πουλάει κλασικά έπιπλα και διαφορετικό το design για το ηλεκτρονικό κατάστημα για μια εταιρεία που πουλάει νεανικά ρούχα. Στην πρώτη περίπτωση το target group είναι άνθρωποι μεγάλων ηλικιών. αντίθετα στη δεύτερη περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα απευθύνεται σε ανθρώπους μικρών ηλικιών κατά κύριο λόγο παιδιά και εφήβους. Εδώ μπορείτε να μάθετε τεχνικές για τη διαφήμιση ηλεκτρονικών καταστημάτων στο διαδίκτυο.

Η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να περιλαμβάνει όλες εκείνες τις τεχνικές που βοηθάνε να στοχεύσουμε καλύτερα στο κοινό που απευθύνονται τα προϊόντα μας. Μία καλή τεχνική είναι να επιλέξουμε το κατάλληλο template για να ξεκινήσουμε την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος.

Έξυπνη διαφήμιση στο διαδίκτυο

Το internet που μας επιτρέπει να κάνουμε έξυπνη διαφήμιση για τα προϊόντα η τις υπηρεσίες της εταιρείας μας. Η εξυπνάδα έγκειται στην επιλογή κατάλληλων μεθόδων οι κατάλληλες πλατφόρμας ανάλογα με το είδος της επιχείρησης. Επίσης όταν λέμε έξυπνη διαφήμιση εννοούμε ότι θα επενδύσουμε το συνολικό budget της διαφήμισης στοχεύοντας κατάλληλα το κοινό μας. Όταν λέμε έξυπνη διαφήμιση στο διαδίκτυο εννοούμε εξειδικευμένη στόχευση target group με πολύ χαμηλό κόστος.