Εδώ μαθαίνουμε για τη χρήση του keyword map στη διαφήμιση. Μέσω του keyboard map καθορίζουμε με ποιες λέξεις θα βελτιστοποιήσουμε κάθε σελίδα. Δηλαδή θα το πούμε με άλλα λόγια: Όταν ο χρήστης πατήσει αυτή τη λέξη τι θέλουμε να του εμφανιστεί. Αυτή η διαδικασία είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της διαφήμισης. Για να το πούμε ακόμα πιο απλά είναι προτιμότερο να κάνει τη διαδικασία αυτή ένας διαφημιστής παρά ένας τεχνικός κατασκευής ιστοσελίδων. Σε αυτό το άρθρο εξετάζουμε τη χρήση του Keyword map στη διαφήμιση. Εδώ μπορείτε να μάθετε τι είναι το keyword map και γιατί είναι χρήσιμο χρησιμοποιείται στην προώθηση ιστοσελίδων.

Τι είναι το Keyword map

Το keyword map είναι η απεικόνιση των λέξεων κλειδιών πάνω στις σελίδες ενός ιστότοπου. Είναι ένα έγγραφο το οποίο το δημιουργούμε πριν ξεκινήσει η κατασκευή της ιστοσελίδας. Και το χρησιμοποιούμε σαν οδηγό σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής της ιστοσελίδας. Περιλαμβάνει όλες τις λέξεις κλειδιά που θα τοποθετήσουμε σε κάθε επιμέρους σελίδα του ιστοτόπου. Θα το χρησιμοποιήσουμε καθώς κατασκευάσουμε τον ιστότοπο για να βελτιστοποιούμε με τις αντίστοιχες σελίδες και τα αντίστοιχα άρθρα.

Το keyword map σε ηλεκτρονικά καταστήματα

Όταν πάμε να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα τότε η ανάγκη δημιουργίας keyword map είναι ακόμα εντονότερη. Διότι στην περίπτωση του e-shop μπαίνει ένα ακόμα ερώτημα. Το οποίο αφορά την κατανομή των λέξεων-κλειδιών ανάμεσα στα προϊόντα στις κατηγορίες. Και ενδεχομένως σε κάποια άρθρα που θα γραφτούν στο blog του ηλεκτρονικού καταστήματος. Πριν ξεκινήσουμε να δημιουργούμε το e-shop θέλουμε να ξέρουμε ποιες είναι οι λέξεις για τις οποίες πρέπει να βελτιστοποιήσουμε την κάθε κατηγορία και το κάθε προϊόν.

Επίσης καλό θα είναι να γνωρίζουμε ποιες είναι οι απαιτήσεις από το συνοδευτικό blog. πολλές φορές ένα ηλεκτρονικό κατάστημα συνοδεύεται από την κατασκευή wordpress blog. οι σελίδες και τα άρθρα του blog θα πρέπει και αυτά να βελτιστοποιήσουν για λέξεις-κλειδιά συμπληρωματικά ως προς τη βελτιστοποίηση των κατηγοριών και των προϊόντων του e-shop. Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα ότι δίνει το Keyword map

Ποιος είναι ο ρόλος του διαφημιστή;

Ο ρόλος του διαφημιστή είναι να δημιουργήσει το κατάλληλο μήνυμα. στη συνέχεια το μήνυμα και τα γενικότερα συμπεράσματα που θα βγάλει ο διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή της ιστοσελίδας. Ο πιο απλός τρόπος για να γίνει αυτό είναι να απεικονιστούν στο Keyword map. Συνεπώς η κεντρική ιδέα κατά την σύνταξη του keyword map προέρχεται από το διαφημιστή.

Εδώ να τονίσουμε ότι πρώτο βιολί κατά την δημιουργία ενός αξιόλογου keyword map δεν μπορεί να είναι άλλος από τον έμπειρο διαφημιστή. Υπό αυτή την έννοια ο διαφημιστής επηρεάζει καθοριστικά την βελτιστοποίηση ιστοσελίδας αλλά και την προώθηση αυτής. Και βεβαίως το κόστος της διαδικτυακής διαφήμισης. Όλα ξεκινούν από την κατασκευή ιστοσελίδας που θα χτιστεί πάνω στα συμπεράσματά του keyword map. Στην ομάδα μας ο διαφημιστής γνωρίζει πολύ καλά πως να χρησιμοποιήσει το Keyword map στη διαφήμιση. Το οποίο θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό το κόστος της ιντερνετικής διαφήμισης.

Ποιος είναι ο ρόλος του τεχνικού SEO;

Ο ρόλος του τεχνικού seo είναι να στείλει το μήνυμα στο κατάλληλο target group. Ρόλος του τεχνικού προώθησης ιστοσελίδων δεν είναι να δημιουργήσει τις λέξεις. Η ευθύνη του περιστρέφεται περισσότερο στην αξιοποίηση των λέξεων-κλειδιών πάνω στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτό καλείται να κάνει τη δουλειά του ο διαφημιστής πάντως στη δημιουργία του Keyword map τόσο πιο εύκολη θα είναι και η δουλειά του τεχνικού seo. σε διαφορετική περίπτωση ο τεχνικός θα πρέπει να δημιουργήσει μόνος του το Keyword map. Δηλαδή θα επιλέξει μόνος του ποιες λέξεις θα αντιστοιχίσουν σε κάθε url του ιστότοπου.

Keyword map στη διαφήμιση

Είναι εντελώς απαραίτητο το Keyword map στη διαφήμιση. Η ανάγκη δημιουργίας Keywords map πριν ξεκινήσουμε την κατασκευή ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικού καταστήματος είναι αδιαμφισβήτητη. Είναι αναγκαίο να γίνει αυτή η διαδικασία από κάποιον είτε από το διαφημιστή είτε από τον τεχνικό προώθησης ιστοσελίδων. Εάν δεν δημιουργηθεί Keywords map τότε ποτέ δεν θα γίνει σωστά η προώθηση ενός ιστότοπο. Η ποιότητα και η πληρότητα του keyword map τα καθορίσει σε τεράστιο βαθμό την επιτυχία της προώθησης της ιστοσελίδας. Και όταν λέμε επιτυχία της προώθησης ιστοσελίδας δεν εννοούμε την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.

Το ζητούμενο δεν είναι να πιάσουμε την πρώτη σελίδα. Αυτό που θέλει κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης να αναφέρει κόσμο στα ταμεία της επιχείρησης. Για να πετύχουμε αυτό μέσα από το seo θα πρέπει να φτάσουμε στην κορυφή με τις κατάλληλες λέξεις και με τον κατάλληλο τρόπο. για αυτό είναι επιτακτική Η ανάγκη συνεργασίας με έμπειρο διαφημιστή πριν ξεκινήσει η κατασκευή του site. Ο διαφημιστής Δεν θα ήθελε να μπλέξει με τεχνικούς όρους τίτλους, περιγραφές, meta description και άλλες τεχνικές λεπτομέρειες του SEO. Υπό αυτή την έννοια το κιβώτιο map είναι το πρωτόκολλο επικοινωνίας ανάμεσα στο διαφημιστή, τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας και τον τεχνικό SEO.

Το Keyword map επιτρέπει διακριτούς ρόλους

Ήδη στο τέλος της προηγούμενης παραγράφου καθορίσαμε τρεις διαφορετικούς ρόλους. Το ρόλο του διαφημιστή ο οποίος είναι να αποκρυσταλλώσει το μήνυμα. Το ρόλο του κατασκευαστή ιστοσελίδας ο οποίος είναι να δημιουργήσει τον ιστότοπο. και το ρόλο του τεχνικού εσύ o ο οποίος έχει ευθύνη να προωθήσει τον ιστότοπο στις μηχανές αναζήτησης. Αυτοί οι τρεις άνθρωποι έχω διαφορετική προέλευση και διαφορετικό στόχο στην εργασία τους. Επίσης δεν θα ήθελαν σε καμία περίπτωση να μπει ο ένας στα χωράφια του άλλου. Ο τρόπος για να το αποφύγουμε αυτό ονομάζεται Keyword map. Πρώτα ξεκινάει τη δουλειά διαφημιστής ο οποίος δημιουργεί το Keyword map.

Keyword map στη διαφήμιση και στο seo

Στη συνέχεια έρχεται ο τεχνικός κατασκευαστής της ιστοσελίδας ο οποίος αξιοποιεί το world cup και χτίζει πάνω σε αυτό τον ιστότοπο. Ακολουθεί η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας. Αυτή η διαδικασία της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας θα ήταν ιδανικό να γίνει ταυτόχρονα με την κατασκευή του site. Εάν αυτό πραγματοποιηθεί γλιτώνουμε πολύ κόπο. Εάν δεν πραγματοποιηθεί κατά την κατασκευή τότε τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας θα την κάνει ο τεχνικός seo πριν ξεκινήσει την προώθηση του site. Και αφού ολοκληρωθεί η βελτιστοποίηση το site μπορεί πλέον να ξεκινήσει η προώθηση της ιστοσελίδας.

Κατά τη διάρκεια της σχεδίασης της υλοποίησης της βελτιστοποίησης και της προώθησης όλοι μπορούν να ελέγχουν ο ένας τη δουλειά του άλλου τσεκάροντας το keyword map. Και Βεβαίως ο πιο ικανοποιημένος από όλους είναι ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας ο οποίος δεν απευθύνεται πλέον σε ένα πρόσωπο και απροσδιόριστο σχήμα κατασκευής, διαφήμισης και προώθησης ιστοσελίδας. πλέον έχει ένα μετρήσιμο τρόπο να ελέγχει την ποιότητα του κάθε βήματος αλλά και την πρόοδο των εργασιών προώθησης ιστοσελίδας.

Στόχευση κοινού με το keyword map

Το Keyword map μας επιτρέπει να στοχεύσουμε καλύτερα το target group της διαδιικτυακής διαφήμισης. Μας δίνει τη δυνατότητα να συμπεριλάβουμε λέξεις κλειδιά που ενδιαφέρουν το στοχευμένο κοινό υποψήφιων πελατών. Ο διαφημιστής καθορίζει τις λέξεις του κάθε άρθρου ώστε ο αρθρογράφος να γράψει κείμενα τα οποία θα προσελκύσουν κόσμο από το target group. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουμε στόχευση κοινού στη διαδικτυακή διαφήμιση.

Διακριτά Βήματα ζωής ιστότοπου

η ικανότητα του διαφημιστή να συντάξει ένα αξιοπρεπές και world map δίνει άλλη διάσταση στην κατασκευή ιστοσελίδας. Καθορίζει διακριτά Βήματα ζωής της ιστότοπου τα οποία είναι στενά συνδεδεμένα μεταξύ τους. Το πρώτο βήμα είναι σχεδιαστής ιστοσελίδας. Αυτό θα το κάνει ο διαφημιστής σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης. Ο ιδιοκτήτης θα πει τι θα ήθελε από μία πετυχημένη ιστοσελίδα και ο διαφημιστής θα συντάξει το Keyword map. πιθανότατα να αξιοποιείται της αγωνιστικής πλυντηρίου για να γράψω και κάποια πολύ ωραία προωθητικά και διαφημιστικά κείμενα. Ενδεχομένως όμως να προτιμήσουμε promo video. Από το keyword map θα επιλέξουμε τις λέξεις που θα χρησιμοποιθούν στο promo video όπως επιτάσσουν οι κανόνες προώθησης ιστοσελίδων. Εδώ δείχνουμε τρόπους για να αξιοποιήσετε το promo video για την προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Ο ρόλος του τεχνικού SEO

Εδώ ο τεχνικός SEO θα έρθει και θα πει ότι θέλω το μήκος των κειμένων να είναι πάνω από 1.000 λέξεις. Η απάντηση του διαφημιστή είναι ότι θα γράψει όσες λέξεις θα βρει χρήσιμες. Και στη συνέχεια στο στάδιο της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας θα συμπληρωθεί με το υπόλοιπο λέξεων. Αλλά μπορεί και να μη γράψουμε ποτέ μεγάλο πλήθος λέξεων. Μπορούμε να κρατήσουμε χαμηλά το πλήθος λέξεων και να συνεχίζουμε να εξετάσουμε την πρόοδο μέσα από το Keyword gap.

Είναι κοινή απόφαση των εμπλεκομένων συνεργαζόμενων τεχνικών σε ποιο στάδιο θα φτάσουμε στις 1.000 λέξεις. Μπορεί να τις γράψει κατευθείαν διαφημιστής και να τις παραδώσει τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας. Aν δεν τις γράψει ο διαφημιστής τότε μπορεί να της γράψει ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας στη φάση της κατασκευής η της βελτιστοποίησης. Θα πάρει ιδέες μέσα από το keyword map που έχει συντάξει ο διαφημιστής. Εάν αυτό δεν γίνει ούτε στο στάδιο της κατασκευής ούτε της βελτιστοποίησης τότε η παρακολούθηση της πορείας του ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης θα γίνει από τον τεχνικό seo.

Στην περίπτωση κατά την οποία το site ανέβηκε έφτασε στην κορυφή τότε δεν θα χρειαστεί να γράψουμε χιλιάδες λέξεις για το συγκεκριμένο άρθρο. Εάν δούμε ότι δεν ανεβαίνει και ο ανταγωνισμός έχει μεγαλύτερο όγκο περιεχομένου τότε θα πρέπει να γραφτεί περιεχόμενο. Στο οποίο θα χρησιμοποιηθούν οι λέξεις που επέλεξε ο διαφημιστής κατά τη σύνταξη του Keyword map.

Ανεξαρτησία μεταξύ κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδας

Εφόσον η κατασκευή της ιστοσελίδας θα χτιστεί πάνω στο keyword map τότε είναι ανεξάρτητη από την προώθηση της ιστοσελίδας. Έρχεται ο ιδιοκτήτης του site και ζητάει Απλά κατασκευή χωρίς προώθηση. Αυτό που του υποσχόμαστε να τα φτιάξω θα φτιάξουμε ένα site βελτιστοποιημένο. Χτισμένο πάνω σε λέξεις κλειδιά τις οποίες ο πελάτης θα γνωρίζει από πριν ποιες είναι.

Θα γνωρίζει επίσης και πώς κατανέμονται οι λέξεις κλειδιά στα άρθρα και τις σελίδες του ιστότοπου. Πώς παραλαμβάνει ένα site το οποίο όχι μόνο είναι βελτιστοποιημένο για τις σωστές λέξεις κλειδιά αλλά περιλαμβάνει και οδηγίες για την προώθηση SEO, όταν και αν αυτή ξεκινήσει. Υπάρχει αυξημένη πιθανότητα το site να ανέβει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης αποκλειστικά και μόνο από την καλή δουλειά που έγινε στη βελτιστοποίηση. Τότε δεν θα χρειαστεί να γίνει προώθηση. εάν όμως δεν ανέβει στο επίπεδο που θα θέλαμε τότε θα καλύψουμε το κενό μέσα από την προώθηση της ιστοσελίδας.