Κατασκευή eshop και διαφήμιση ώστε το ηλεκτρονικό κατάστημα να αρχίσει να έχει έσοδα. Μία από τις κορυφαίες ενέργειες που μπορεί να κάνει μία εταιρεία για να αυξήσει τα έσοδά της είναι να προχωρήσει στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Πλέον με την πρόοδο της τεχνολογίας είναι πάρα πολύ εύκολα να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα σε λίγες ώρες. Στη συνέχεια μπορούμε να κάνουμε στόχευση κοινού μέσω διαδικτυακής διαφήμισης.

Επιλογές κατασκευής eshop

Υπάρχουν πολλά κορυφαία λογισμικά τα οποία μπορούν να μας βοηθήσουν για να φτιάξουμε το e-shop της εταιρείας μας. Τα δύο πιο δημοφιλή εργαλεία κατασκευής e-shop είναι το woocommerce και το Opencart. Μία ακόμα πολύ καλή επιλογή είναι το magento το οποίο είναι σαφώς καλύτερο από τα προηγούμενα από άποψη σταθερότητας αλλά έχει μεγαλύτερο κόστος κατασκευής. Πολύ καλές επιλογές δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος είναι επίσης τα PrestaShop και το shopify. Κατασκευή eshop και διαφήμιση είναι ο δρόμος που θα οδηγήσει την επιχείρηση στο κέρδος. Όποιο εργαλείο και αν επιλέξετε για την κατασκευή eshop δεν θα πρέπει να αγνοήσετε τη διαφήμιση

Κατασκευή e-shop magento

Όπως είπαμε παραπάνω το πιο αξιόπιστο εργαλείο κατασκευής ότι είναι το Magento. διαθέτει το πολύ ισχυρό πλεονέκτημα όσο και να ανέβει η κίνηση δεν πρόκειται να κολλήσει ποτέ. Για αυτό το λόγο τα πολύ μεγάλα καταστήματα δημιουργούνται με χρήση του magento. Έχει όμως το μειονέκτημα του κόστους. Πολλά πράγματα τα οποία για τα υπόλοιπα λογισμικά δημιουργίας e-shop είναι δωρεάν όταν πάμε στο Magento τα πληρώνουμε. Άλλωστε αυτό ισχύει και σε κάθε προϊόν τεχνολογίας. Κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. σε αυτή την περίπτωση κερδίζουμε σταθερότητα και αξιοπιστία αλλά χάνουμε κόστος και δυσκολία κατασκευής. Το σίγουρο είναι ότι εάν περιμένουμε πολύ μεγάλη εισερχόμενη κίνηση τότε είναι μονόδρομος η κατασκευή e-shop magento.

Κατασκευή e-shop με το Opencart

Το opencart είναι ένα λογισμικό αμιγώς κατασκευασμένο για τη δημιουργία e-shop. Πρόκειται για μία εξαιρετική επιλογή που συνηθίζεται στις περιπτώσεις που θέλουμε απλά να φτιάξουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς τεράστιες απαιτήσεις κίνησης. Εάν θέλαμε πολύ κίνηση θα πηγαίναμε στο magento. Στην περίπτωση που θέλουμε απλά ένα τυπικό ηλεκτρονικό κατάστημα το opencart αποτελεί εξαιρετική επιλογή.

Μπορούμε να το εγκαταστήσουμε μέσα σε μισή ώρα για να έχουμε έτοιμο στημένο και ολοκληρωμένο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις για την κατασκευή e-shop με το opencart. Αρκούν οι βασικές γνώσεις πρόσβασης στο plesk η το cpanel καθώς και τυπικές γνώσεις δημιουργίας βάσης δεδομένων. Είναι η επιλογή που προτιμά η μεγαλύτερη πλειοψηφία μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Για να το πούμε με απλά λόγια ότι είναι το wordpress για την κατασκευή ιστοσελίδας είναι και το opencart για την κατασκευή e-shop.

Η επιλογή του PrestaShop

Το Prestashop είναι μία επιλογή παρόμοια με το opencart. Απευθύνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα μεσαίου μεγέθους. Είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσουμε ένα e-shop με το PrestaShop. Διαθέτει τα ίδια χαρακτηριστικά σταθερότητας ενώ τα θέματα για αυτό το λογισμικό κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων μοιάζουν πολύ με τα θέματα του opencart. θα το πούμε απλά όποιος γνωρίζει να κάνει κατασκευή eshop opencart χρησιμοποιεί αυτό, Ενώ όποιος ξέρει να κάνει κατασκευή eshop με το PrestaShop τότε επιλέγει το Prestashop. έχει λόγο να αλλάξει η επιλογή εάν προχωρήσει προς το WooCommerce για λόγους προώθησης τι προς το magento για λόγους σταθερότητας.

Κατασκευή e-shop με το WooCommerce

Τα τελευταία χρόνια κερδίζει έδαφος η δημιουργία e-shop με το woocommerce. Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι το woocommerce να πούμε και ένα plug-in για το wordpress. Εγκαθίσταται πάνω από το wordpress και προσθέτει χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού καταστήματος. Συγκεκριμένα μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε προϊόντα οργανωμένα σε κατηγορίες και υποκατηγορίες. Για κάθε προϊόν μπορούμε να έχουμε φωτογραφίες τιμές και περιγραφή. Τα προϊόντα μπαίνουν στο καλάθι του ηλεκτρονικού καταστήματος. Και στη συνέχεια μπορεί να γίνει η διαδικασία checkout και ο πελάτης να πληρώσει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Όλα αυτά μπορεί να γίνουν σε ένα κανονικό site wordpress. Το οποίο να διατηρήσει το περιεχόμενο του και απλά να προστεθεί και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Όλα αυτά να γίνουν πάνω στο ίδιο domain και στο ίδιο site. Και το βασικότερο όταν επιλέξουμε να χρησιμοποιήσουμε το wordpress για τη δημιουργία e-shop τότε στο ίδιο μενού μπορούμε να έχουμε κατηγορίες προϊόντων και κατηγορίες άρθρων. Το οποίο είναι ένα πάρα πολύ δυνατό εργαλείο για την προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος

Αφού κατασκευάσουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα στο επόμενο βήμα είναι να κάνουμε την προώθηση. Για να γίνει αυτό θα χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές προώθησης που εφαρμόζουμε σε κάθε ιστοσελίδα. Είτε κάνουμε προώθηση σε τι θα κάνουμε πρόοδος ηλεκτρονικού καταστήματος η λογική που εφαρμόζουμε είναι πάντα η ίδια. Ειδικότερα όμως για την προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να λάβουμε μία πολύ σημαντική απόφαση την οποία να απεικονίσουμε στο keyword map. Η απόφαση αυτή αφορά το ερώτημα ποιες λέξεις κλειδιά θα προωθήσουμε μέσω προϊόντων και κατηγοριών και ποιες λέξεις κλειδιά θα προωθήσουμε μέσω άρθρων.

Keyword map για την προώθηση Eshop

Ας δούμε τώρα πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε το Keyword map για την προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος. Πριν ξεκινήσουμε την προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο να γράψουμε τους τίτλους όλων των σελίδων του blog, όλων των άρθρων, όλων των κατηγοριών και όλων των προϊόντων. Το έγγραφο Αυτό είναι το keyword map. Αποτελείται από έναν πίνακα με δύο στήλες. Στην αριστερή στήλη σε κάθε κελί θα βάλουμε το όνομα της σελίδας ή του άρθρου του προϊόντος. Στη δεξιά στήλη θα βάλουμε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλουμε να προωθήσουμε την αντίστοιχη σελίδα το αντίστοιχο άρθρο ή το αντίστοιχο προϊόν.

Το κάνουμε αυτό για δύο λόγους. ο πρώτος είναι για να γνωρίζουμε ποιες λέξεις κλειδιά θα χρησιμοποιήσουμε κατά τη βελτιστοποίηση κάθε άρθρου, προϊόντος η σελίδας. Δεν είναι καλό να ανακατέψουμε τις λέξεις-κλειδιά από προϊόν σε προϊόν διότι έτσι θα μπερδέψουμε πολύ την Google. Ο δεύτερος λόγος είναι για να μπορέσουμε να βάλουμε εσωτερικά backlink μεταξύ των κατηγοριών των προϊόντων και των άρθρων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Αυτά τα εσωτερικά backlink ονομάζονται inbound link και είναι πολύτιμο για την προώθηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Τεχνικές διαφήμισης στο διαδίκτυο

Οι δυο πηγές επισκεψιμότητας ενός ιστοτόπου είναι το seo και οι τεχνικές διαδικτυακής διαφήμισης. Υπάρχει μεγάλο πλήθος καναλιών στο διαδίκτυο για να διαφημίσουμε ένα eshop. Ο πιο απλός τρόπος διαδικτυακής διαφήμισης είναι το facebook. Υπάρχουν όμως και άλλες τεχνικές διαδικτυακής διαφήμισης.

Κατασκευή e-shop με κριτήριο την προώθηση και το SEO

Εάν κάνω κατασκευή e-shop με τι κριτήρια την προώθηση τότε ο καλύτερος δρόμος είναι να επιλέξω το woocommerce. Περιλαμβάνει εξαιρετικά seo χαρακτηριστικά. Ο λόγος για τον οποίο πρέπει να κάνω αυτή την επιλογή διότι έτσι θα αξιοποιήσω την τεράστια προωθητική δύναμη του wordpress πάνω στο οποίο πατάει το woocommerce. όλα τα υπόλοιπα εργαλεία κατασκευής και shop έχουν δυνατότητες βελτιστοποίησης σελίδων και άρθρων. Αντίθετα ένα επιλέξω έχω τη δυνατότητα να κάνω ολική βελτιστοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε αυτή την περίπτωση μία εξαιρετική επιλογή είναι να κάνω βελτιστοποίηση με το Yoast seo. Είναι το κορυφαίο εργαλείο για όσους θέλουν να εμβαθύνουν στο seo. Εμείς διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία για την κατασκευή eshop και το κόστος για τη διαδικτυακή διαφήμιση διαφήμιση αυτού.

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων

Εάν επιλέξω WooCommerce τότε έχω τη δυνατότητα να κάνω βελτιστοποίηση με το Yoast seo. Υπό τον όρο της βελτιστοποίησης αναφερόμαστε στο on site seo. To Yoast είναι το καλύτερο εργαλείο για την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων. Δηλαδή δυνατότητα να μπούμε σε πολύ βαθιά νερά βελτιστοποίησης άρθρων σελίδων κατηγοριών προϊόντων και οτιδήποτε άλλο υπάρχει σε μία σελίδα ή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. δεν αρκείται στη βελτιστοποίηση του τίτλου της περιγραφής και των επικεφαλίδων αλλά δεν είσαι πιο βαθιά νερά εξετάζοντας το συνολικό ποσοστό της λέξης κλειδί και των συνωνύμων αυτής στα άρθρα της κατηγορίας και τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος ή της ιστοσελίδας. Εδώ υπάρχει ένα πολύ αναλυτικό άρθρο το οποίο περιγράφει πώς γίνεται η βελτιστοποίηση ιστοσελίδας.

Βελτιστοποίηση ταυτόχρονα με την κατασκευή ιστοσελίδων

Στις περισσότερες περιπτώσεις κάποιος φτιάχνει ένα site και στη συνέχεια πάει σε μία εταιρεία προώθησης και ζητάει να του κάνουν βελτιστοποίηση. Αυτό είναι μία λογική που ακολουθεί την ελαχιστοποίηση του κόστους. Όμως με αυτό τον τρόπο έχουμε κάνει ελαχιστοποίηση και στην αποδοτικότητα του site. Διότι ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο η δουλειά της κατασκευής ιστοσελίδας σε μεγάλο ποσοστό θα πάει χαμένη. το ιδανικό είναι να υπάρχει μία εταιρεία η οποία να κάνει ταυτόχρονα και την κατασκευή και την προώθηση της ιστοσελίδας. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε ποιες είναι οι βασικές τεχνικές και οι βασικές απαιτήσεις για την κατασκευή ιστοσελίδων.