Διαφημιστικοί στόχοι κατά την προώθηση ιστοσελίδας αποτελούν αναγκαία συνθήκη για να ξεκινήσει ένα σωστό site. Η κατασκευή ιστοσελίδας και η διαφήμιση είναι δύο πολύ κοντινές έννοιες. Στόχος τόσο της διαφήμισης όσο και της κατασκευής ιστοσελίδας είναι να προσελκύσουν επισκέπτες στην επιχείρηση. Και να αυξήσουν τα κέρδη στα ταμεία της εταιρείας.

Σωστή κατασκευή ιστοσελίδας.

Όλα ξεκινάνε από μία ιστοσελίδα σχεδιασμένη και κατασκευασμένη σωστά. Στο σύγχρονο κόσμο πλέον το έτος 2020 είναι αδιανόητο για μία εταιρεία να μην έχει ολοκληρωμένη ιστοσελίδα. Η οποία να παρουσιάζει με πληρότητα όλα τα προϊόντα και όλες τις υπηρεσίες της. Ουσιαστικά η κατασκευή ιστοσελίδας είναι η πρώτη διαφημιστική ενέργεια που γίνεται. Αποτελεί την αφετηρία για κάθε άλλη προωθητική προσπάθεια. Είναι αναγκαίο να καθοριστούν διαφημιστικοί στόχοι κατά την προώθηση ιστοσελίδας ώστε να γνωρίζουμε πότε ολοκληρώνεται η προσπάθεια προβολής. Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για τη στόχευση κοινού στις διαδικτυακές διαφημίσεις

Με ποιο τρόπο κατασκευάζονται ιστοσελίδες

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος κατασκευής ιστοσελίδας είναι η χρήση του wordpress. Το wordpress είναι το πιο δημοφιλές πρόγραμμα κατασκευής ιστοσελίδων που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή στην αγορά. Θα τολμούσαμε να πούμε ότι όταν λέμε κατασκευή ιστοσελίδας εννοούμε εγκατάσταση και παραμετροποίηση του wordpress. Ο λόγος που είναι τόσο δημοφιλές αυτό το πρόγραμμα είναι η απλότητα. Δηλαδή είναι πάρα πολύ απλό στη χρήση του. Μπορούμε να εγκαταστήσουμε μέσα σε ένα τέταρτο. Θα μας πάρει άλλη μισή ώρα για να εγκαταστήσουμε το template. Ώστε να έχουμε ένα όμορφο site. Και στη συνέχεια θα πρέπει να γράψουμε και να ανεβάσουμε τα κείμενα που απαιτούνται για τη δημιουργία της ιστοσελίδας.

Βήματα κατασκευής ιστοσελίδας wordpress

Το πρώτο βήμα για να δημιουργήσουμε έναν ιστότοπο με το wordpress είναι να εγκαταστήσουμε το ίδιο το wordpress. Αυτή η διαδικασία συνήθως διαρκεί 15 λεπτά. Και πλέον έχει γίνει τόσο απλή ώστε να μπορεί να την εκτελέσει ακόμα και ένα παιδάκι του Δημοτικού. Αφού εγκαταστήσουμε το wordpress στη συνέχεια θα πρέπει να εγκαταστήσουμε και το theme. Το οποίο ονομάζεται αλλιώς ως template. Εδώ αξίζει τον κόπο να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να επιλέξουμε το κατάλληλο θέμα. Ώστε να ταιριάζει στο ύφος της επιχείρησής μας.

Η διαδικασία της εύρεσης του θέματος ενδεχομένως να πάρει αρκετό χρόνο. Όμως η ίδια η εγκατάσταση του θέματος παίρνει πάρα πολύ λίγο χρόνο και γίνεται μέσα σε χρονικό διάστημα λιγότερο της μιας ώρας. Αφού εγκαταστήσουμε και το θέμα θα πρέπει να το παραμετροποιήσουμε. Δηλαδή να προσθέσουμε το λογότυπο τα banner τα περιεχόμενα του header και το footer. Καθώς και κάποιες βασικές σελίδες του site. Και εκεί ολοκληρώνεται η κατασκευή της ιστοσελίδας.

Κατασκευή e-shop με wordpress

Το wordpress μας δίνει τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε e-shop μέσα σε αυτό. Για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να εγκαταστήσετε το plugin του woocommerce. Τα plug-in είναι έξτρα δυνατότητες που μπορούμε να προσθέσουμε σε έναν ιστότοπο wordpress. Με το συγκεκριμένο πρόσθετο έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε στον ιστότοπό μας τη λειτουργικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Μπορούμε να δημιουργήσουμε προϊόντα, κατηγορίες προϊόντων και καλάθι αγορών. Όπως επίσης και να κάνουμε σύνδεση με τράπεζα για να αποδεχόμαστε πληρωμές. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να επιτύχουμε μία ολοκληρωμένη κατασκευή e-shop.

Κατασκευή ιστοσελίδας με το joomla

Το joomla είναι ένα παλαιότερο πρόγραμμα το οποίο χρησιμοποιήθηκε συστηματικά με τη δημιουργία ιστοσελίδων και χρησιμοποιείται ακόμα. επειδή είναι παλαιότερο δεν διαθέτει ούτε τα χαρακτηριστικά ούτε την ευκολία αλλά ούτε και την ευελιξία του wordpress. Είναι όμως το πρώτο πρόγραμμα που χρησιμοποιήθηκε για την αυτοματοποιημένη δημιουργία ιστοσελίδας για αυτό το λόγο διατηρεί ακόμα ένα μεγάλο κύκλο οπαδών που συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν και να το προτιμούν.

Σε γενικές γραμμές η εγκατάσταση του joomla είναι το ίδιο εύκολη με την εγκατάσταση του wordpress. Επίσης η παραμετροποίηση ενός θέματος joomla είναι το ίδιο εύκολη με την παραμετροποίηση ενός θέματος για το wordpress. η δυσκολία αρχίζει Όταν θέλουμε να περάσουμε περιεχόμενο ή όταν θέλουμε να κάνουμε συντήρηση της ιστοσελίδας. Εκεί πλέον το wordpress κερδίζει κατά κράτος διότι είναι πολύ πιο απλό και πολύ πιο ευέλικτο για τη δημιουργία, συντήρηση και προώθηση ιστότοπων.

Ο ρόλος της διαδικτυακής διαφήμισης

Ο ρόλος της διαφήμισης είναι να προβάλει στο κοινό τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας. Ουσιαστικά τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της εταιρείας απεικονίζεται στο site. δηλαδή με άλλα λόγια μία εταιρική ιστοσελίδα επιτελεί τον πρώτο από τους στόχος της διαφήμισης. Είναι κοινό μυστικό ότι κάθε εταιρεία δημιουργεί ένα site για να προβάλλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Ο ρόλος της διαφήμισης όμως δεν τελειώνει εκεί. ευθύνη του διαφημιστή είναι να μεριμνήσει για την προσέλκυση επισκεπτών στο site της εταιρείας όπως επίσης για την αύξηση των κερδών στα ταμεία της επιχείρησης.

Όταν έχουμε να κάνουμε με διαδικτυακή διαφήμιση τότε ο ρόλος του διαφημιστή είναι να τοποθετήσει το κατάστημα της επιχείρησης σε κεντρική θέση στις μεγάλες λεωφόρους του διαδικτύου. Και να κρατήσει χαμηλά το κόστος της διαδικτυακής διαφήμισης. Είναι σαν να λέμε να φτιάξουμε μαγαζί γωνία στην κεντρική πλατεία της πόλης. οι μεγάλες λεωφόροι του διαδικτύου στις οποίες θα διαφημιστεί η επιχείρησή μας είναι το Google το facebook το instagram το LinkedIn και το YouTube. Όποιος μπαίνει σε κάθε μία από αυτές τις λεωφόρους θα βρει μπροστά του τα προϊόντα μας την ώρα που τα ψάχνει. Αυτός είναι ο ρόλος της διαφήμισης στην κατασκευή ιστοσελίδων.Η αναμενόμενη επισκεψιμότητα καθορίζει το κόστος της διαδικτυακής διαφήμισης.

Η επιλογή του promo video για το seo

Αντί να πληρώνουμε σε κανάλια διαδικτυακής διαφήμισης υπάρχει και άλλος δρόμος. Μπορούμε να αξιοποιήσουμε το promo video. Είτε κάνουμε προώθηση ιστοσελίδα είτε διαφήμιση, το promo video είναι πολύτιμο εργαλείο. Πολλά βεβαίως εξαρτώνται από την ποιότητα του video. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο άρθρο μας που αναφερόμαστε στη χρήση promo video για το seo.

Προώθηση ιστοσελίδων και διαφήμιση

Η προώθηση ιστοσελίδων και η διαφήμιση είναι πολύ κοντινά ξαδέρφια. Εάν πάρουμε τα πράγματα με τη στενή έννοια των όρων τότε η διαφήμιση είναι οτιδήποτε γίνεται επί πληρωμή ενώ η προώθηση ιστοσελίδων ή αλλιώς το seo είναι οτιδήποτε καταφέρει να πάρει ο ιστότοπος με την αξία του, χωρίς διαφήμιση. Βεβαίως κάθε σοβαρή επιχείρηση θα επιδιώξει να παίξει και στα δύο επίπεδα. Όσο καλύτερα γίνεται η προώθηση της ιστοσελίδας και η βελτιστοποίηση του ιστότοπου τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουμε στη διαφήμιση με τα ίδια χρήματα.

Με άλλα λόγια όσο καλύτερη είναι η landing page τόσο πιο ελκυστική θα είναι για τους επισκέπτες ώστε να την προτιμήσουν. ο ρόλος του seo είναι να προωθήσουμε κάθε σελίδα του site σαν να είναι υποψήφια landing page. Αυτό είναι που θέλει τόσο η Google όσο και όλα τα κανάλια διαδικτυακής προβολής. Υπό αυτή την έννοια δεν μπορούμε να δούμε τη διαφήμιση χωριστά από το seo.

Δημιουργία e-shop

Η δημιουργία e-shop είναι μία παρόμοια διαδικασία. Μόνο που δεν έχει σκοπό απλά να παρουσιάσει τα προϊόντα. Αλλά έχει σκοπό την ολοκληρωμένη πώληση. Μέσα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορούμε να επιλέξουμε τα προϊόντα που θέλουμε. Στη συνέχεια να κάνουμε την παραγγελία να κάνουμε την πληρωμή και να περιμένουμε να έρθουν στο σπίτι μας. Για να μάθει ο κόσμος τα προϊόντα μιας εταιρείας απαιτείται να γίνει διαφήμιση. Όπως ακριβώς το φυσικό κατάστημα απαιτεί διαφήμιση έτσι και το ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί διαφήμιση. Βεβαίως πρέπει πρώτα να έχουν καθοριστεί διαφημιστικοί στόχοι κατά την προώθηση ιστοσελίδας.

Βέβαια στην περίπτωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων συνηθίζεται οι διαφημίσεις να γίνεται κατά κύριο λόγο ηλεκτρονικά. Ο λόγος είναι απλός. Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε με τη διαφήμιση είναι να κάνει κλικ ο πελάτης. Και στη συνέχεια να μπει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Για να μπορεί να κάνει κλικ όμως θα πρέπει να βρίσκεται ήδη στο διαδίκτυο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο επιλέγουμε τη διαδικτυακή διαφήμιση ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εννοείται βέβαια πως πρέπει να καθορίζονται διαφημιστικοί στόχοι κατά τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων.